FAQ - pytania w czasie pandemii

 

1.. Jeśli nie zwróciłem w terminie książki do Biblioteki UMG, będzie obowiązywała mnie opłata za przetrzymanie pozycji?

Tak. Aby uniknąć kary każdy czytelnik ma możliwość prolongaty książek samodzielnie poprzez swoje konto biblioteczne.


2. Czy mogę obecnie wypożyczyć książkę z Biblioteki UMG?

Tak. Książki należy zamawiać przez katalog biblioteczny, natomiast zbiory z czytelni Biblioteki Głównej UMG należy zamawiać poprzez e-mail. Zasady udostępniania zbiorów znajdują się na stronie internetowej Biblioteki.


3. Czy istnieje możliwość przesłania książek przeze mnie do Biblioteki UMG w celu ich zwrócenia za pośrednictwem poczty lub kuriera?

Tak, istnieje taka możliwość. Zachęcamy również  do korzystania z wrzutni, która znajduje się przed wejściem do Biblioteki Głównej UMG.


4. W jaki sposób mogę korzystać z zasobów Biblioteki UMG w czasie stanu epidemii?

Uprzejmie informujemy, że aktualności dotyczące usług Biblioteki zamieszczane są na jej stronie domowej - https://bg.umg.edu.pl/